Dagens skämt

En man går längs en strand och hittar en flaska... plopp, en ande poppar ut.
- Du, tack för att jag fick komma ut, men jag har inte varit här i så länge så du kan bara få EN önskan, så begrunna detta noga...
Mannen gick fram och tillbaka och så sa han
- Ande, jag har alltid velat fara till Hawai, men jag törs inte flyga och jag åker inte båt. Jag älskar min bil och vill att du bygger en bro härifrån till Hawai så jag kan åka bil.

Anden såg helt förstummad ut.
- Är du från vettet? Sa anden. Inte fan kan jag bygga en bro till Hawai härifrån, har du tänkt på miljökonsekvenserna? Vi kommer få FN, greenpeace,WWF m.m. på oss. Nä, du får önska något annat!

Mannen gick länge fram och tillbaka och så .
- Ande! Jag är 45 år och det är en sak jag ännu inte förstått.
- Vadå?
- Jo, hur kvinnfolk tänker, kan du förklara det för mig?
_ Ha, lätt! Det är så här att... anden blev tyst... jo, om du föreställer dig ...om man... Alltså...
Anden blev tyst en lång stund.
-Du, sa anden, vill du ha 4, 6 eller 8 filer på bron?


Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0