återigen en söndagssyssla

ALLMÄNT...
Namn: Tobias
Piercingar: ingen
Tatueringar: Nej
Längd: 179 cm
Skostorlek: 41-42
Hårfärg: halvblond
Är du kär i någon: de ni ;)
Önskar du att du bodde någon annanstans: nån annanstans än Jävre?!? aldrig i livet!!
Tänker du på självmord: om jag flyttar från jävre ja
Tycker andra att du är attraktiv: såklart
Vilket shampoo använder du: nån grön flaska
Vilken parfym använder du: parfym?
Vad är du rädd för: det mesta
Gillar du att tvätta: smutsar aldrig ner
Gillar du Berg-och-Dalbana: huvva


SENASTE...

Film du hyrde: ingen aning
Film du köpte: Det kommer jag inte ihåg
Låten du lyssnade på: Nån kelly Clarkson ;D
Låten du hade på hjärnan: bara sport
Personen du ringde: maria
TV program du tittade på: säkert nå sport
Personen du tänkte på: de ni


FAVORIT...

Mat: makaroner och korv
Låt: många
Sak att göra: olika
Sport: fotboll
Dryck: trocadera, Dr pepper, mjölk
Kläder: beror lite på
Film: Har ingen
Bil: fyrhjulad


ANTAL...

Gånger du varit kär: ingen blekfet aning
Gånger ditt hjärta brustit: brustit och brustit
Hjärtan brustit på grund av dej: ingen aning
Gånger ditt namn varit med i tidningen: tappade räkningen för längesen
Ärr du har på kroppen: x antal stycken


SENASTE...

Bok du läste: kommer inte ihåg
Personen du fick mail av: facebook...
Personen du fick brev av: Musik och dansskolan
Personen du fick sms av: sarita
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Idag


ÖVRIGT...

Vad har du gjort idag: snickrat
Var det kul: jodå
Hur tidigt stiger du upp: Beror på
Gillar du att slåss: beror på vem jag slår
Vad ska du göra ikväll: vaka?

Är du seriös: beror på vad det gäller
Vad är du allergisk mot: åssit
Var har du ont: ingenstans
Använder du hårspray: nej
Kan du stå på händer: Nej
Favoritserie: hockeykväll
Salt eller socker: beror på till vad
Gillar du ketchup: jaaa
Är du glad nu: ja!
Var du glad igår: både och
Känner du någon som jobbar på sjukhus: tror inte det
Vad dansar du till: Baby Goodbye
Stockholm är: Gött
Göteborg är: ej besökt av mig
Kan du sjunga: självklart
Mer värt än guld: vet inte
Spaghetti eller makaroner: makkisar
Ett land jag helst vill besöka: norge
Ska bli skoj: löningen
Ska inte bli skoj: att stiga upp imorn
Sparar till: jag inte behöver spara nå mer
Väntar på: att jag ska bli klar med den här listan
Pålägg som gäller: Skinka
Dagens dryck: mjölk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0